PARIS DAY 3: LOUVRE, TAKEAWAY & MATCHING SUNGLASSES

PARIS DAY 4: LV MUSEUM, HAIRCUT AND FOOD

Vi startede dagen med noget af en vandretur mod L’Avenue, hvor vi spiste dejlig morgenmad bestående af yogurt med granola og pandekager. Jeg er her iført skjorte fra H&M Trend og mine nye solbriller fra Loewe (spons links).

Untitled-1

Herefter gik vi til Louis Vuitton Foundation; et ret så fantastisk museum beliggende i smukke omgivelser. Lige nu er der udstillet en del asiatisk kunst, hvilket var enormt spændende.

Jeg var iført mine nye, seje solbriller fra Loewe (køb her), skjorte fra H&M Trend, nederdel fra mit designsamarbejde med Storm & Marie (køb her), sko fra Prada og taske fra Louis Vuitton.

Vi spiste frokost på et pizzaria, og det var dejligt med lidt snasket mad ovenpå de ellers temmelig dyre måltider, vi på turen havde prioriteret.

anne

På vejen tilbage besluttede Anne sig for en klipning! Hendes lange lokker røg til fordel for en langt mere chict og sexet look – og jeg fik også studset pandehåret.

ma

Om aftenen skiftede jeg til toppen fra mit designsamarbejde med Storm & Marie (her).

st

Om aftenen tog vi på Hotel Costes for at spise aftensmad – vi fik den lækreste tuncapaccio og sprøde fritter. Herefter en god cocktail – og vi var godt kørende!

2 comments

• kim

Hej Marie. Ved du hvor den hvide og den blå skjorte med brede ærmer forhandles? De er nemlig ikke til at finde på H&M’s webshop. :-)

Siden  ·  Svar på kommentar
    • Marie Stella Wibe Jedig

Desværre ikke, jeg købte min for flere måneder siden :-(